Jan Pieter Lokker waarnemend burgemeester Vijfheerenlanden

dhr-j_p_j_lokker-_1.jpg
Door Webredactie Vijfheerenlanden op 14 december 2018 om 10:15

Jan Pieter Lokker waarnemend burgemeester Vijfheerenlanden

Vandaag heeft de Commissaris van de Koning bekendgemaakt dat hij Jan Pieter Lokker tot waarnemend burgemeester van de gemeente Vijfheerenlanden zal benoemen. Lees hier de reactie van ChristenUnie Vijfheerenlanden.

Ervaren burgemeester

De heer Lokker is een zeer ervaren burgemeester. Hij heeft in diverse gemeenten als burgemeester en als waarnemend burgemeester gefungeerd. Fractievoorzitter Tirtsa Kamstra: "Zijn inzet voor de nieuwe gemeente zal met name zijn om een stevig fundament voor onze nieuwe gemeente neer te zetten, zodat de kroonbenoemde burgemeester vanaf die basis verder kan gaan bouwen. Wij wensen de heer Lokker veel succes bij deze taak."

Afscheid

Dit betekent dat wij voor dit moment afscheid moeten nemen van de drie zittende burgemeesters. Kamstra: "Allen hebben zij op hun eigen manier langere of kortere tijd zich voor onze gemeente ingezet. Wij willen hen allen bedanken voor deze inzet, voor hun gedrevenheid en hun grote betrokkenheid bij onze gemeenten."

Lees voor meer informatie het persbericht van de provincie Utrecht.