Berichten geschreven door Harry Wolting

1. sluipverkeer.jpg
    Door Harry Wolting op 26 juni 2020

Blog: sluipverkeer is zo oud als de weg naar Rome

Sluipen / sluipverkeer is al zo oud als de weg naar Rome. Altijd zijn de mensen op zoek geweest naar de kortste en de snelste route om van A naar B te gaan. En dat is helaas te merken in Vijfheerenlanden. In deze blog deelt Harry Wolting zijn gedachten over de aanpak van sluipverkeer.

Lees meer over "Blog: sluipverkeer is zo oud als de weg naar Rome"
  2. CUVianen - Banner
    Door Dico Baars, Harry Wolting op 24 maart 2020

Onontkoombaar - Bijdrage jaarrekening Vianen 2018

Op maandag 23 maart 2020 kwamen de gemeenteraad in minimale samenstelling bij elkaar vanwege het coronavirus. In deze besluitvormende vergadering werden alleen hamerstukken en noodzakelijke stukken (de jaarrekening 2018 van de voormalige gemeente Vianen) vastgesteld. In deze blog leest u de bijdrage van ChristenUnie Vijfheerenlanden tijdens deze bijzondere avond.

Lees meer over "Onontkoombaar - Bijdrage jaarrekening Vianen 2018"
  3. werkbezoek statenlid stikstof bassa
    Door Harry Wolting op 8 januari 2020

Statenlid Hans de Harder van ChristenUnie provincie Utrecht was woensdag 8 januari samen met raadslid Harry Wolting te gast op de boerderij van de familie Bassa in Meerkerk.

Lees meer over "Werkbezoek statenlid ChristenUnie provincie Utrecht over stikstof bij familie Bassa in Meerkerk"
  4. statenzaal Utrecht
    Door Harry Wolting op 25 september 2019

Harry Wolting aan de slag als commissielid Provinciale Staten Utrecht

Op woensdag 25 september is Harry Wolting namens de ChristenUnie beëdigd als commissielid van de Provinciale Staten van Utrecht. Daarmee is de statenfractie van de ChristenUnie in de provincie Utrecht met vier statenleden en twee commissieleden weer op volle sterkte.

Lees meer over "Harry Wolting aan de slag als commissielid Provinciale Staten Utrecht"
  5. statenzaal Utrecht
    Door Harry Wolting op 15 september 2018

Raadslid Harry Wolting kandidaat Provinciale Staten Utrecht

Harry Wolting uit Leerdam is een van de kandidaten op de ChristenUnie-lijst voor de verkiezingen van de Provinciale Staten Utrecht op 20 maart 2019. Hij staat op plek 8 en vertegenwoordigt de nieuwe gemeente Vijfheerenlanden, die vanaf 1 januari 2019 deel uitmaakt van de provincie Utrecht.

Lees meer over "Raadslid Harry Wolting kandidaat Provinciale Staten Utrecht"
  6. w2_zouweboezem_voorjaar
    Door Dico Baars, Harry Wolting op 27 augustus 2018

Fietstocht met Statenleden ChristenUnie Utrecht

Op zaterdag 1 september bezoeken de ChristenUnie statenleden van de provincie Utrecht de Vijfheerenlanden. Statenlid en fractievoorzitter Arne Schaddelee: "Zederik en Leerdam zijn natuurlijk nieuw voor de provincie Utrecht, maar vormen een mooie natuurlijke aanvulling op onze provincie. We begrijpen dat niet iedereen blij is dat Vijfheerenlanden een Utrechtse gemeente wordt. Als Houtenaar ken ik het gebied al wel een beetje, maar de komende tijd gaat de ChristenUnie extra haar best doen om het gebied zo goed mogelijk te leren kennen. We willen de nieuwe inwoners net zo goed kunnen vertegenwoordigen."

Lees meer over "Fietstocht met Statenleden ChristenUnie Utrecht"
  7. CU VHL NL schoon_944
    Door Dico Baars, Harry Wolting op 24 maart 2018

ChristenUnie Vijfheerenlanden in actie tegen zwerfafval

Een flesje Heineken. Een blikje Coca-Cola. Een flinke fles Smirnoff. Geen items in ons supermarktmandje, maar gevonden langs de berm van de Achterdijk (Nieuwland).

Lees meer over "ChristenUnie Vijfheerenlanden in actie tegen zwerfafval"