Berichten geschreven door Harry Wolting

Harry Wolting
    Door Harry Wolting op 15 september 2018

Raadslid Harry Wolting kandidaat Provinciale Staten Utrecht

Harry Wolting uit Leerdam is een van de kandidaten op de ChristenUnie-lijst voor de verkiezingen van de Provinciale Staten Utrecht op 20 maart 2019. Hij staat op plek 8 en vertegenwoordigt de nieuwe gemeente Vijfheerenlanden, die vanaf 1 januari 2019 deel uitmaakt van de provincie Utrecht.

Lees meer over "Raadslid Harry Wolting kandidaat Provinciale Staten Utrecht"
  2. w2_zouweboezem_voorjaar
    Dico Baars Harry Wolting
    Door Dico Baars, Harry Wolting op 27 augustus 2018

Fietstocht met Statenleden ChristenUnie Utrecht

Op zaterdag 1 september bezoeken de ChristenUnie statenleden van de provincie Utrecht de Vijfheerenlanden. Statenlid en fractievoorzitter Arne Schaddelee: "Zederik en Leerdam zijn natuurlijk nieuw voor de provincie Utrecht, maar vormen een mooie natuurlijke aanvulling op onze provincie. We begrijpen dat niet iedereen blij is dat Vijfheerenlanden een Utrechtse gemeente wordt. Als Houtenaar ken ik het gebied al wel een beetje, maar de komende tijd gaat de ChristenUnie extra haar best doen om het gebied zo goed mogelijk te leren kennen. We willen de nieuwe inwoners net zo goed kunnen vertegenwoordigen."

Lees meer over "Fietstocht met Statenleden ChristenUnie Utrecht"
  3. CU VHL NL schoon_944
    Dico Baars Harry Wolting
    Door Dico Baars, Harry Wolting op 24 maart 2018

ChristenUnie Vijfheerenlanden in actie tegen zwerfafval

Een flesje Heineken. Een blikje Coca-Cola. Een flinke fles Smirnoff. Geen items in ons supermarktmandje, maar gevonden langs de berm van de Achterdijk (Nieuwland).

Lees meer over "ChristenUnie Vijfheerenlanden in actie tegen zwerfafval"