Berichten over Provincie Utrecht

kracht van samen logo
    Door Webredactie op 19 september 2018

Bekijk hier alle Vijfheerenlanden-vlogs van RTV Utrecht

RTV Utrecht organiseerde een Vijfheerenlanden-week, waarin verslaggevers op pad gingen om kennis te maken met de 35.000 inwoners die straks bij de provincie Utrecht komen. Bekijk hier alle Vijfheerenlanden-vlogs van verslaggever Caroline Geijsman.

Lees meer over "Bekijk hier alle Vijfheerenlanden-vlogs van RTV Utrecht"
  2. statenzaal Utrecht
    Harry Wolting
    Door Harry Wolting op 15 september 2018

Raadslid Harry Wolting kandidaat Provinciale Staten Utrecht

Harry Wolting uit Leerdam is een van de kandidaten op de ChristenUnie-lijst voor de verkiezingen van de Provinciale Staten Utrecht op 20 maart 2019. Hij staat op plek 8 en vertegenwoordigt de nieuwe gemeente Vijfheerenlanden, die vanaf 1 januari 2019 deel uitmaakt van de provincie Utrecht.

Lees meer over "Raadslid Harry Wolting kandidaat Provinciale Staten Utrecht"
  3. w2_zouweboezem_voorjaar
    Dico Baars Harry Wolting
    Door Dico Baars, Harry Wolting op 27 augustus 2018

Fietstocht met Statenleden ChristenUnie Utrecht

Op zaterdag 1 september bezoeken de ChristenUnie statenleden van de provincie Utrecht de Vijfheerenlanden. Statenlid en fractievoorzitter Arne Schaddelee: "Zederik en Leerdam zijn natuurlijk nieuw voor de provincie Utrecht, maar vormen een mooie natuurlijke aanvulling op onze provincie. We begrijpen dat niet iedereen blij is dat Vijfheerenlanden een Utrechtse gemeente wordt. Als Houtenaar ken ik het gebied al wel een beetje, maar de komende tijd gaat de ChristenUnie extra haar best doen om het gebied zo goed mogelijk te leren kennen. We willen de nieuwe inwoners net zo goed kunnen vertegenwoordigen."

Lees meer over "Fietstocht met Statenleden ChristenUnie Utrecht"