Berichten over Democratie

1. groepsfoto 2021
    Door Webredactie Vijfheerenlanden op 20 december 2021

Ledenwerfactie succesvol: eerste appeltaartjes uitgedeeld!

In november is het bestuur van ChristenUnie Vijfheerenlanden een grote ledenwerfactie gestart. Na de introductie van de ledenwerfactie op de laatste ledenvergadering deelden we aanmeldformulieren uit. En maak je een lid? Dan krijg je zelf een appeltaartje! De eerste appeltaartjes zijn inmiddels uitgedeeld! Ze zijn terecht gekomen in Tienhoven aan de Lek, Hagestein en Leerdam.

Lees meer over "Ledenwerfactie succesvol: eerste appeltaartjes uitgedeeld!"
  2. Dico_Baars_196A6469.jpg
    Door Webredactie Vijfheerenlanden op 13 december 2021

Dico Baars Raadslid van de Week

Iedere week zet de Nederlandse Vereniging van Raadsleden een raadslid uit Nederland in de schijnwerpers. Deze week is dat ChristenUnie-fractievoorzitter Dico Baars.

Lees meer over "Dico Baars Raadslid van de Week"
  3. Vijfheerenlanden-header-v3
    Door Webredactie Vijfheerenlanden op 15 maart 2018

Gemeenteraad Vijfheerenlanden gaat in Meerkerk van start

Op dinsdagavond 13 maart sprak het Vijfheerenlanden beraad over de tijdelijke huisvesting van de nieuwe gemeenteraad van Vijfheerenlanden. Een werkgroep, bestaande uit raadsleden heeft zich gebogen over de vergaderplaats van de nieuwe raad. Naar verwachting is er voor zo’n 5 á 7 jaar een tijdelijke oplossing nodig. De keuze is gevallen op het gemeentehuis in Meerkerk.

Lees meer over "Gemeenteraad Vijfheerenlanden gaat in Meerkerk van start"