Berichten over Proeflokaal

1. groepsfoto 2021
    Door Dico Baars op 6 juli 2022

ChristenUnie Vijfheerenlanden organiseert een Proeflokaal

Hoe weet je of iets smaakt? Juist, door te proeven! ChristenUnie Vijfheerenlanden organiseert daarom op maandag 19 september een Proeflokaal! Op deze avond krijg je een kijkje in de keuken van de fractie: wat gebeurt er allemaal achter de schermen? Hoe werkt de lokale politiek en hoe komen besluiten tot stand? Wat betekent het om raadslid te zijn?

Lees meer over "ChristenUnie Vijfheerenlanden organiseert een Proeflokaal"
  2. CU VHL Proeflokaal Facebook omslag 830x360.png
    Door Webredactie Vijfheerenlanden op 16 december 2020

ChristenUnie Vijfheerenlanden organiseert een proeflokaal op 25 januari 2021

Hoe weet je of iets smaakt? Juist, door te proeven! ChristenUnie Vijfheerenlanden organiseert daarom op maandagavond 25 januari voor de tweede keer een Proeflokaal! Op deze avond krijg je een kijkje in de keuken van de fractie: wat gebeurt er allemaal achter de schermen? Hoe werkt de lokale politiek en hoe komen besluiten tot stand? Wat betekent het om raadslid te zijn?

Lees meer over "ChristenUnie Vijfheerenlanden organiseert een proeflokaal op 25 januari 2021"
  3. CU VHL Proeflokaal Facebook omslag 830x360.png
    Door Webredactie Vijfheerenlanden op 1 oktober 2020

ChristenUnie Vijfheerenlanden organiseert een proeflokaal

Hoe weet je of iets smaakt? Juist, door te proeven! ChristenUnie Vijfheerenlanden organiseert daarom op dinsdag 3 november een Proeflokaal! Op deze avond krijg je een kijkje in de keuken van de fractie: wat gebeurt er allemaal achter de schermen? Hoe werkt de lokale politiek en hoe komen besluiten tot stand? Wat betekent het om raadslid te zijn?

Lees meer over "ChristenUnie Vijfheerenlanden organiseert een proeflokaal"