Berichten over Economie

1. Tirtsa Kamstra voetbal.jpg
    Tirtsa Kamstra
    Door Tirtsa Kamstra op 2 maart 2021

Tirtsa Kamstra: Nu is het moment om te kiezen voor wat écht telt!

Tirtsa Kamstra uit Vianen is één van de kandidaten op de ChristenUnie lijst voor de Tweede Kamer-verkiezingen in maart 2021. Kamstra staat op plek 36 en vertegenwoordigt als kandidaat de regio Alblasserwaard-Vijfheerenlanden. Ze is wethouder jeugd, onderwijs, sport en bibliotheken in de gemeente Vijfheerenlanden. Kamstra vindt dat we in deze crisis scherper zien wat écht telt. In het licht van de komende verkiezingen geeft ze daarom het volgende statement:

Lees meer over "Tirtsa Kamstra: Nu is het moment om te kiezen voor wat écht telt!"
  2. koopzondag
    Tirtsa Kamstra
    Door Tirtsa Kamstra op 20 augustus 2018

Koopzondag

In aanloop naar de herindelingsverkiezingen laten inwoners, bedrijven en organisaties zich steeds meer horen. Wat zijn hun wensen voor de komende vier jaar in de Vijfheerenlanden? De Leerdamse Ondernemersvereniging (LOV) is helder: wat hun betreft komt er een wekelijkse koopzondag en mogen winkeliers zelf de vrijheid hebben om te kiezen wanneer ze open gaan. Hoe staat de ChristenUnie in de Vijfheerenlanden hier tegenover? In deze blog gaan we aan de hand van een aantal uitspraken in op onze visie.

Lees meer over "Koopzondag"