Berichten over Lijsttrekker

1. stempotlood_banner
    Door Dico Baars op 11 oktober 2018

De plaatselijke politiek is doof!

De plaatselijke politiek is doof! Met deze prikkelende zin opent A.O. Streefkerk uit Ameide een ingezonden brief in Het Kontakt. Raadslid Dico Baars reageert en roept op op zaterdag 13 oktober tijdens de verkiezingskick-off lokale politici op te zoeken.

Lees meer over "De plaatselijke politiek is doof!"
  2. Tirtsa Kamstra
    Door Webredactie Vijfheerenlanden op 21 februari 2018

Tirtsa Kamstra lijsttrekker ChristenUnie Vijfheerenlanden

Op de eerste vergadering van de afdeling ChristenUnie Vijfheerenlanden van 21 februari is Tirtsa Kamstra gekozen als lijsttrekker voor de gemeenteraadsverkiezingen in november 2018. Kamstra: "De ChristenUnie is een beweging van hoopvolle christenen, die het verschil willen maken in de samenleving. Wat echt telt is de toekomst van onze kinderen. In de afgelopen jaren heb ik me in Vianen sterk gemaakt voor een visie met ambitie op duurzaamheid en goed onderwijs, in bijvoorbeeld Hagestein. Ik ben ontzettend gemotiveerd om ook in Vijfheerenlanden een waardevol christelijk geluid te laten horen." Kamstra is nu fractievoorzitter van de ChristenUnie in Vianen en werkt als adviseur voor de bestuurdersvereniging binnen de ChristenUnie.

Lees meer over "Tirtsa Kamstra lijsttrekker ChristenUnie Vijfheerenlanden"