Berichten over Bestuur

1. Sake-Christiaan Stelpstra
    Door Webredactie Vijfheerenlanden op 13 februari 2023

Sake-Christiaan Stelpstra (42) uit Nieuwland is de nieuwe afdelingsvoorzitter van ChristenUnie Vijfheerenlanden. Hij volgt daarmee Floris Grijzenhout uit Leerdam op, die deze functie vier jaar vervulde. Stelpstra was eerder 12 jaar actief in de lokale politiek van Hardenberg.

Lees meer over "Sake-Christiaan Stelpstra nieuwe afdelingsvoorzitter ChristenUnie Vijfheerenlanden"
  2. CU VHL Facebook omslag 831x315.png
    Door Webredactie Vijfheerenlanden op 25 november 2019

Op de ledenvergadering van 25 november hebben de leden van ChristenUnie Vijfheerenlanden een nieuwe voorzitter en vice-voorzitter gekozen: Floris Grijzenhout en Petra Hol. Zij volgen respectievelijk Gert Schut en Jan van Beuzekom op, die vanwege benoeming in de gemeenteraad hun bestuursfuncties hebben overgedragen.

Lees meer over "Floris Grijzenhout en Petra Hol: nieuwe bestuursleden ChristenUnie Vijfheerenlanden"
  3. Jannie Leerdam.jpg
    Dico Baars Gert Schut
    Door Dico Baars, Gert Schut op 26 april 2019

Jannie Matsinger-Breen krijgt koninklijke onderscheiding

Jannie Matsinger-Breen is 16 jaar verbonden geweest als secretaris van het afdelingsbestuur van ChristenUnie Zederik. Zij deed dit werk tot de opheffing van de Zederikse afdeling, die in februari 2018 is opgegaan in de grotere afdeling
    ChristenUnie Vijfheerenlanden. Het bestuur en fractie van ChristenUnie Vijfheerenlanden feliciteert Jannie Matsinger-Breen van harte met de Koninklijke Onderscheiding.

Lees meer over "Jannie Matsinger-Breen krijgt koninklijke onderscheiding"