Berichten over Uitslag

1. stempotlood.png
    Dico Baars
    Door Dico Baars op 21 maart 2019

Gisteravond laat druppelden de uitslagen van de Provinciale Staten per gemeente langzaam binnen. Even na middernacht werd de voorlopige uitslag van Vijfheerenlanden bekend gemaakt. De ChristenUnie boekte een mooi resultaat ten opzichte van de verkiezingen in 2015: 531 stemmen extra levert een totaal van 2276 stemmen (9,0%) op. Daarmee behaalde de ChristenUnie als een van de weinige partijen een procentuele groei in Vijfheerenlanden.

Lees meer over "ChristenUnie boekt mooi resultaat in Vijfheerenlanden bij Provinciale Staten verkiezingen"
  2. CU VHL Facebook omslag 831x315.png
    Tirtsa Kamstra
    Door Tirtsa Kamstra op 22 november 2018

ChristenUnie Vijfheerenlanden blij met uitslag herindelingsverkiezingen

Op 21 november mochten de inwoners van Zederik, Leerdam en Vianen naar de stembus om de nieuwe gemeenteraad van Vijfheerenlanden te kiezen. ChristenUnie Vijfheerenlanden is blij met de uitslag van deze verkiezingen. Tirtsa Kamstra: "Op basis van de huidige vertegenwoordiging gingen we uit van drie zetels. De vierde zetel beschouwen wij dan ook als winst voor de ChristenUnie, waarvoor we de kiezers willen bedanken."

Lees meer over "ChristenUnie Vijfheerenlanden blij met uitslag herindelingsverkiezingen"