Berichten over Schulden

Gert Schut Tirtsa Kamstra
    Door Gert Schut, Tirtsa Kamstra op 28 oktober 2023

ChristenUnie bedankt vrijwilligers Voedselbank

ChristenUnie Vijfheerenlanden bedankt de vele vrijwilligers bij de Voedselbanken in Vianen en Leerdam. Afgelopen week brachten Gert Schut en Tirtsa Kamstra een taart in het kader van de Week van de Voedselbanken in Nederland.

Lees meer over "ChristenUnie bedankt vrijwilligers Voedselbank"
  2. Biljetten.jpg
    6. Maaike van Leeuwen Gert Schut
    Door Maaike van Leeuwen, Gert Schut op 26 november 2020

Blog: Armoede en schulden tegengaan in Vijfheerenlanden

We leven in een woelige tijd. Te midden van deze tijd heeft gemeente Vijfheerenlanden een actieplan armoede en schulden opgesteld. Daar zijn wij als Christenunie blij mee. De schuldenproblematiek gaat onze gemeente niet voorbij. Raadslid Gert Schut en commissielid Maaike van Leeuwen delen in deze blog een aantal gedachten over het tegengaan van armoede en schulden in Vijfheerenlanden.

Lees meer over "Blog: Armoede en schulden tegengaan in Vijfheerenlanden"
  3. Portemonnee
    6. Maaike van Leeuwen
    Door Maaike van Leeuwen op 16 september 2020

Aan de slag om schulden en armoede tegen te gaan

Wat is het meest optimale wat betreft lokale verantwoordelijkheid nemen als gemeente om armoede en schulden tegen te gaan? En hoe kunnen we tegelijkertijd  aansluiten op de bestaande landelijke programma’s? Belangrijke vragen bij de bespreking van het actieplan over armoede en schulden op woensdag 16 september. De bijdrage van commissielid Maaike van Leeuwen lees je hier.

Lees meer over "Aan de slag om schulden en armoede tegen te gaan"